La Política de Qualitat del nostre Hospital té com a objectius principals:
- Comprendre i satisfer les necessitats i expectatives dels nostres pacients, oferint una atenció propera i humana.
- Garantir una atenció sanitària centrada en el pacient i en la seva seguretat, mitjançant la prevenció i millora contínua de la seguretat del pacient en tots els àmbits assistencials.
- Millorar la qualitat dels nostres serveis mitjançant l'anàlisi, la identificació d'oportunitats de millora i la revisió dels resultats per a una avaluació contínua.
- Consolidar-nos com una organització que ofereix serveis integrats, eficients i en col·laboració amb els altres nivells d'atenció per ser resolutius en la proximitat.
- Satisfer les necessitats i tenir en compte l'experiència del pacient garantint l'accessibilitat, la personalització de l'atenció i la comoditat.
- Assegurar la qualitat i l'excel·lència en l'assistència, mitjançant la millora contínua dels processos, la innovació, la recerca i la docència.
- Impulsar el treball interdisciplinari i la gestió del coneixement dels nostres professionals per millorar la pràctica clínica i l'atenció que oferim.
- Ser una organització respectuosa amb el medi ambient, des de la qual es desenvolupen i potencien entorns saludables, comprometent-se amb una política mediambiental.