El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) del Servei Català de la Salut és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis.
La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat.
Darreres enquestes de satisfacció a la FHES:
Enquesta Atenció Hospitalària amb Internament d'Aguts 2024
Enquesta Atenció Urgent Hospitalària 2024
Enquesta Atenció Especialitzada Ambulatòria 2023
Enquesta Atenció Hospitalària 2023
Enquesta Atenció Hospitalària amb Internament d'Aguts 2022
Enquesta Cirurgia Major Ambulatòria 2022
Enquesta Atenció a l'Embaràs, Part i Puerperi 2022
Enquesta Atenció Especialitzada Hospital 2021
Enquesta Atenció a l'Embaràs, Part i Puerperi 2019
Enquesta Atenció Hospitalària 2018
Enquesta Cirurgia Major Ambulatòria 2017
Enquesta Atenció Especialitzada Hospital 2017
Enquesta Atenció Especialitzada CAP Santa Coloma 2017
Enquesta Atenció a l'Embaràs, Part i Puerperi 2016
Enquesta Atenció Hospitalària 2015
Enquesta Atenció Especialitzada Hospital 2014
Enquesta Atenció Especialitzada CAP Santa Coloma 2014