El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) del Servei Català de la Salut és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis.
La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat.
Darreres enquestes de satisfacció a la FHES:
Enquesta Atenció Especialitzada Ambulatòria 2023
Enquesta Atenció Hospitalària 2023
Enquesta Atenció Hospitalària amb Internament d'Aguts 2022
Enquesta Cirurgia Major Ambulatòria 2022
Enquesta Atenció a l'Embaràs, Part i Puerperi 2022
Enquesta Atenció Especialitzada Hospital 2021
Enquesta Atenció a l'Embaràs, Part i Puerperi 2019
Enquesta Atenció Hospitalària 2018
Enquesta Cirurgia Major Ambulatòria 2017
Enquesta Atenció Especialitzada Hospital 2017
Enquesta Atenció Especialitzada CAP Santa Coloma 2017
Enquesta Atenció a l'Embaràs, Part i Puerperi 2016
Enquesta Atenció Hospitalària 2015
Enquesta Atenció Especialitzada Hospital 2014
Enquesta Atenció Especialitzada CAP Santa Coloma 2014