Garantir la major qualitat i confort en els seus serveis i prestacions i oferir una assistència humana i respectuosa són dos dels majors compromisos de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant (FHES) amb els seus usuaris. Per fer-ho possible, és essencial conèixer l'opinió i expectatives d'aquests i dels seus familiars en relació a l'assistència rebuda. En aquesta línia, l'Hospital posa avui en marxa enquestes de satisfacció permanents en els àmbits d'Hospitalització, Diagnòstic per la Imatge i Bloc Quirúrgic.
Per mitjà d'uns terminals tàctils instal·lats en aquestes zones, s'ofereix als usuaris la possibilitat de contestar enquestes curtes i molt visuals, dissenyades per la Unitat d'Atenció a l'Usuari a partir de les enquestes PLAENSA, que realitza el CatSalut cada 2 anys. Un sistema integrat permetrà disposar d'aquesta informació en temps real i analitzar-la de forma periòdica.
Conèixer l'opinió, preferències i grau de satisfacció dels usuaris, els pacients i els seus familiars ajuda a l'Hospital a créixer i adaptar-se a les necessitats i expectatives de les persones que atén. A més de mesurar el grau de satisfacció dels serveis, els qüestionaris ajudaran també a identificar oportunitats de millora. La implantació del Pla d'enquestes de satisfacció dels clients en diferents serveis de l'Hospital és una de les accions incloses en la Política d'atenció al client de la FHES.