Els pacients de les àrees d'Hospitalització, Bloc Quirúrgic i Diagnòstic per la Imatge de l'Hospital de l'Esperit Sant i els seus acompanyants ja poden tornar a deixar la seva opinió sobre l'atenció rebuda per mitjà de les enquestes de satisfacció disponibles en els diferents terminals tàctils instal·lats en aquestes zones. Aquests aparells es van desactivar quan el coronavirus SARS-CoV2 va obligar a aïllar tots els pacients infectats i, per tant, a restringir les visites dels acompanyants al centre. El fet que fossin tàctils va ser també determinant per a la seva apagada.
La reactivació de les enquestes és rellevant ja que conèixer l'opinió, preferències i grau de satisfacció dels usuaris, els pacients i els seus familiars ajuda a l'Hospital a créixer i adaptar-se a les necessitats i expectatives de les persones que atén. A més de mesurar el grau de satisfacció dels serveis, els qüestionaris ajuden també a identificar oportunitats de millora.
Aquestes enquestes, que funcionen des de l'abril de l'any passat, formen part del Pla d'enquestes de satisfacció dels clients, inclòs en la Política d'atenció al client de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant.