Els pacients de DPI puntuen el Servei amb un 8,6

La segona enquesta de satisfacció del 2012 del Servei de Diagnòstic per la Imatge (DPI), realitzada el tercer trimestre de l'any, revela que el 96,8% dels 500 usuaris enquestats estan satisfets amb el servei que s'hi ofereix. De mitjana, els pacients li han atorgat al Servei una puntuació sobre la seva satisfacció de 8,6, i cal destacar que el 35% dels enquestats va atorgar una nota de 10. Tan sols s'ha identificat insatisfacció en 4 casos, que el Servei analitzarà. Aquestes xifres representen una millora respecte de les enquestes anteriors. La darrera, al mes de gener, es va situar en el 8,12.

En 15 dels 18 punts avaluats en l'enquesta, el Servei assoleix el nivell d'excel·lència, és a dir, el nivell de satisfacció recollit és superior al 90%. El punt que millora més, respecte de l'enquesta anterior, és l'oportunitat d'expressar l'opinió, que passa del 79% al 93,8%.

Tanmateix, cal tenir en compte que resta pendent com a punt de millora la identificació dels professionals, que tot i que passa del 14,4% al 38,2%, es manté en un nivell baix. No milloren, i per tant no arriben a l'excel·lència, el temps d'espera de la prova, que passa del 88,5% al 88,6%, i la informació rebuda sobre la prova, que passa del 96,7% al 88,8%. La resta de punts es mantenen en el marc de l'excel·lència.

L'enquesta s'ha realitzat a 500 pacients no hospitalitzats que han utilitzat el Servei de DPI entre el 19 de setembre i el 4 d'octubre de 2012. Cal destacar que tot i coincidir amb l'aplicació de l'ERO, no hi ha evidència que aquest ERO hagi tingut una repercussió negativa sobre els nostres pacients en la valoració del Servei de DPI a través de les dues enquestes realitzades al 2012.

Des de l'any 2009, el Servei de DPI realitza dues enquestes de satisfacció anuals en el marc dels requeriments del Certificat de Qualitat ISO 9001:2008 de sistemes de gestió.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter