L’Hospital, guanyador dels Premis Experiència del Pacient del Congrés Nacional d’Hospitals i Gestió Sanitària

El premi ha estat atorgat per la nova aplicació que permet a familiars fer seguiment dels pacients del Servei d'Urgències

La nova aplicació de l'Hospital de l'Esperit Sant que permet informar els familiars del seguiment dels pacients que estan ingressats a l'àrea d'Urgències ha estat la guanyadora dels  Premis Experiència del Pacient del 22è Congrés Nacional d'Hospitals i Gestió Sanitària, que s'ha celebrat a Màlaga els passats dies 15,16 i 17 de setembre.

Des del mes de febrer l'Àrea d'Urgències compta amb aquesta nova eina que pretén oferir una atenció més propera i transparent, millorant la comunicació amb els usuaris del centre. La nova aplicació de seguiment complementa, i en cap cas substitueix, la informació que els professionals sanitaris van oferint als acompanyants sobre l'estat de salut i l'evolució del pacient.

La informació sobre el pacient es va actualitzant en temps reals i es mostra en una pantalla que indica si el pacient està "En triatge", "En exploració i/o proves", "En observació", "Ingressat", "Alta urgències" o "Trasllat altre centre". També s'informa de la ubicació en què es troba el pacient en cada moment. La pantalla d'informació estarà ubicada a la sala d'espera externa i, per facilitar la mobilitat dels familiars, també estarà disponible des del web de l'Hospital.

El projecte, impulsat per l'àrea d'admissions i l'àrea de registres assistencials, s'ha pogut tirar endavant gràcies al treball en equip de professionals d'altres àmbits; àrea TIC, àrea assistencial, etc.

https://www.youtube.com/watch?v=FqctByzrlEg

Compartir a Facebook Compartir a Twitter

El treball en equip ha estat clau per a desenvolupar el projecte