Els usuaris ingressats a la FHES puntuen amb un 8,78 el grau de satisfacció durant la seva estada al centre. Aquesta xifra situa l'Hospital en una franja superior a la satisfacció mitjana de Catalunya que està en un 8,5. Aquestes dades són part de les enquestes que fa el Servei Català de la Salut periòdicament per conèixer l'opinió dels usuaris sobre el sistema sanitari públic de Catalunya. L'objectiu és identificar aspectes a millorar en cadascun dels centres i que aquests posin en marxa accions al respecte.
Els aspectes més ben valorats pels usuaris són la comoditat de l'habitació, el control del dolor, la informació sobre l'operació, el tracte rebut i la disposició dels professionals per escoltar-los i fer-se càrrec de les seves necessitats. Per sobre de la mitjana de Catalunya també hi ha aspectes com el temps en llista d'espera i la tranquil·litat per descansar durant la nit.
Un altre dels factors que els usuaris també valoren per sobre de la mitjana dels hospitals de Catalunya és la qualitat del menjar que s'ofereix als pacients ingressats. L'enquesta també indica que un 91% dels usuaris continuaria venint a aquest hospital.
Pel que fa a l'àrea ambulatòria, els usuaris valoren l'assistència rebuda amb un 7,8 i en un 83, 8% dels casos, tornarien a triar el mateix especialista. Els aspectes més ben valorats d'aquest àmbit són el respecte a la seva intimitat, la neteja del centre, i el tracte rebut per part dels professionals. En aquest sentit destaca la valoració que fan del tracte rebut per part dels administratius que se situa per sobre de la mitjana de Catalunya.
Resultats de les enquestes de satisfacció permanent (Rate Now)
Per mitjà d'uns terminals tàctils instal·lats en diferents zones del centre, podem conèixer, en temps real, la valoració que fan els usuaris de l'atenció rebuda en àmbits com el tracte, la informació, la intimitat i el confort.
Durant el 2021 s'han analitzat unes 6.500 enquestes de les quals gairebé 3.000 corresponen a l'àmbit d'hospitalització i en un 74% dels casos estan contestades per familiars. A hospitalització la satisfacció global ha experimentat un increment de 4 punts respecte l'any 2020. Els aspectes més ben valorats són la neteja de l'habitació i el tracte rebut per part del personal d'infermeria.
Pel que fa a l'àrea quirúrgica tots els àmbits han experimentat un increment de satisfacció respecte l'any anterior. Destaca l'increment que ha tingut la valoració sobre el respecte a la intimitat dels usuaris.
Pel que fa a l'assistència rebuda a l'Àrea de Diagnòstic per la Imatge lun 85% valora l'atenció de manera molt satisfactòria. El tracte rebut per part dels professionals de radiologia és l'aspecte més ben valorat d'aquest àmbit.