El Servei de Diagnòstic per la Imatge (DPI) ha renovat el Certificat de Qualitat ISO 9001:2008 del Sistema de Gestió, que reconeix la qualitat de les proves que realitza i dels informes que se'n deriven. Es tracta de la primera recertificació de l'acreditació que el Servei va obtenir l'any 2010, després de 10 mesos de treball en el marc del Projecte de Qualitat del centre.
Aquesta certificació internacional té una durada de 3 anys. Per aconseguir-la, el Servei s'ha de sotmetre a auditories internes i externes, en les quals l'empresa auditora, en aquest cas DNV Business Assurance, avalua els processos i les instal·lacions i examina tot tipus de documentació, per tal de determinar si el sistema de gestió és conforme amb els criteris de l'auditoria. El compliment de la norma ISO 9001:2008 suposa per al Servei de DPI una garantia de qualitat en l'entorn de la millora contínua i competitivitat, a la vegada que es reafirma el seu compromís de qualitat amb els usuaris.
La qualitat, present tots els processos de l'organització
La FHES fa anys que treballa per tal d'integrar la cultura de la Gestió de la Qualitat en l'organització. De fet, el Pla de Qualitat és un dels eixos, juntament amb el Pla Assistencial i el Pla de Viabilitat, a partir dels quals s'articula el Pla Estratègic 2012-2015. Tots quatre plans comparteixen objectius, processos, responsables i indicadors.
El Pla de Qualitat estableix les polítiques, el model i les prioritats de la FHES en l'àmbit de la qualitat i marca els objectius i les línies d'actuació dels processos de millora del centre i de garantia de la qualitat. Aquest Pla té un aspecte molt rellevant en el compliment dels requisits de certificació assistencial i docent.