Els usuaris que l'any passat van rebre atenció hospitalària a la FHES valoren la seva satisfacció al respecte amb un 8,35 segons l'enquesta periòdica realitzada pel CatSalut, una xifra similar a la de la mitjana dels hospitals de Catalunya, que han rebut un 8,46. Tanmateix, la nota de la FHES baixa, tot i que no de forma significativa, respecte de l'anterior enquesta, realitzada al 2009, que va ser de 8,66.
La fidelització dels usuaris també es manté pròxima a la mitjana, tot i que baixa respecte de l'enquesta del 2009. Un 89,5% va confessar que tornaria a venir a l'Hospital, mentre que abans ho hauria fet un 95%. A Catalunya, la fidelització es va situar en el 91,4%.
Millores
Milloren respecte del 2009 i dels resultats de Catalunya alguns aspectes relatius a la informació que s'ofereix al pacient, com ara les explicacions en abandonar l'Hospital, la coherència de la informació o la informació sobre l'operació. També es valora millor el menjar de l'hospital i la manca d'inconvenients que va suposar compartir l'habitació.
Punts dèbils
A l'altra cara de la moneda hi ha indicadors que van rebre consideracions més negatives que en el global de Catalunya, com són el temps en llista d'espera - tot i que va millorar de manera notable els resultats del centre del 2009 - i l'ajut per al control del dolor. Aquest últim punt calent ja s'havia detectat en enquestes anteriors d'hospitalització i d'altres àmbits assistencials i s'hi està treballant des la Comissió de Qualitat Assistencial i Seguretat del Pacient, ja que la diferència estadística de l'Hospital en relació amb la resta de centres de Catalunya és significativa.