La satisfacció dels usuaris de l’àrea d’hospitalització es troba al nivell de la mitjana dels hospitals catalans

Els usuaris que l'any passat van rebre atenció hospitalària a la FHES valoren la seva satisfacció al respecte amb un 8,35 segons l'enquesta periòdica realitzada pel CatSalut, una xifra similar a la de la mitjana dels hospitals de Catalunya, que han rebut un 8,46. Tanmateix, la nota de la FHES baixa, tot i que no de forma significativa, respecte de l'anterior enquesta, realitzada al 2009, que va ser de 8,66.

La fidelització dels usuaris també es manté pròxima a la mitjana, tot i que baixa respecte de l'enquesta del 2009. Un 89,5% va confessar que tornaria a venir a l'Hospital, mentre que abans ho hauria fet un 95%. A Catalunya, la fidelització es va situar en el 91,4%.

Millores

Milloren respecte del 2009 i dels resultats de Catalunya alguns aspectes relatius a la informació que s'ofereix al pacient, com ara les explicacions en abandonar l'Hospital, la coherència de la informació o la informació sobre l'operació. També es valora millor el menjar de l'hospital i la manca d'inconvenients que va suposar compartir l'habitació.

Punts dèbils

A l'altra cara de la moneda hi ha indicadors que van rebre consideracions més negatives que en el global de Catalunya, com són el temps en llista d'espera - tot i que va millorar de manera notable els resultats del centre del 2009 - i l'ajut per al control del dolor. Aquest últim punt calent ja s'havia detectat en enquestes anteriors d'hospitalització i d'altres àmbits assistencials i s'hi està treballant des la Comissió de Qualitat Assistencial i Seguretat del Pacient, ja que la diferència estadística de l'Hospital en relació amb la resta de centres de Catalunya és significativa.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter

Comparació dels resultats de l’Hospital en l'enquesta del 2012 amb els de la del 2009
Comparació dels resultats de l’Hospital en l'enquesta del 2012 amb els de la resta de Catalunya