El Patronat de la Fundació Hospital de l’Esperit Sant aprova el Pla Estratègic Horitzó 2027

El document, que ha de ser el full de ruta pels propers anys, se centra en millorar l'experiència del pacient, el desenvolupament dels professionals, vetllar per una assistència integral, segura i de qualitat, i avançar cap a una organització comprom

El Patronat de la Fundació Hospital de l'Esperit Sant (FHES) ha aprovat el seu nou Pla Estratègic per al període 2023-2027, desenvolupat mitjançant un procés participatiu que ha involucrat comandaments, professionals, pacients i altres agents externs. Aquest pla estableix la direcció de l'hospital per als pròxims anys, basant-se en una anàlisi profunda de l'organització i de l'entorn, amb l'objectiu de situar l'hospital de manera sòlida en l'horitzó de l'any 2027.

Els pilars d'aquest Pla Estratègic inclouen la redefinició de la missió, la visió i els valors de l'organització, així com l'afegiment d'un propòsit que ha de guiar el model de gestió. En destaquen quatre línies estratègiques i es prioritzen 10 objectius estratègics, a més d'objectius operatius.

A través d'una àmplia participació, tant interna com externa, s'ha establert aquest full de ruta per a la presa de decisions, la priorització de projectes i els canvis organitzacionals necessaris per aconseguir l'excel·lència i adaptar-se als reptes actuals i futurs de l'entorn sanitari.

El nou pla es basa en 4 eixos estratègics

El Pla Estratègic Horitzó 2027 té com a objectiu principal establir FHES com un referent en qualitat, humanitat i eficiència en l'atenció sanitària, així com en el desenvolupament i les oportunitats professionals. Amb una visió dinàmica i oberta als canvis, aquest pla preveu un enfocament en quatre eixos estratègics: Persones, Professionals, Assistència i Organització.

Destacant algunes de les iniciatives clau del pla, FHES posarà en marxa un Grup de Treball d'Experiència del Pacient per millorar la participació dels usuaris en la millora dels serveis, així com projectes d'alfabetització i humanització de l'assistència per promoure una atenció centrada en la persona. A més, es promourà el desenvolupament dels professionals mitjançant un nou model de gestió del talent i la consolidació de l'oferta docent i investigadora.

En l'àmbit de l'assistència, FHES revisarà els processos per garantir una atenció integral i segura, així com avançarà en acords de col·laboració per ser més resolutius en la proximitat. Finalment, cap a una organització més sostenible, FHES implementaran plans de responsabilitat social corporativa, de transformació digital i millora d'infraestructures.

PLA ESTRATÈGTIC: HORITZÓ 2027

Compartir a Facebook Compartir a Twitter