Els pacients del Servei de Diagnòstic per la Imatge (DPI) valoren la seva satisfacció envers el servei amb un 8,62, el nivell més alt des que al 2009 es posés en marxa en aquest àmbit l'enquesta de satisfacció periòdica. Dels 500 enquestats, un 59% el valoren amb una nota de 9 o superior, i un 32,2%, ho fa amb un 10.
Són els resultats de la segona enquesta del 2013, realitzada al mes d'octubre, que revela, a més, que un 96,6% dels usuaris estan satisfets amb el servei que s'ofereix en l'àrea radiològica de l'Hospital. Tot i que aquest nivell baixa respecte de l'anterior enquesta, quan va ser del 97,7%, el nivell de satisfacció s'ha incrementat (anteriorment era del 8,38). Per primer cop, el qüestionari ha inclòs la densitometria, ja que aquesta prova es va instal·lar al Servei al mes de maig.
La identificació dels professionals es manté, tot i la important milloria detectada, com a principal punt de millora, especialment en la radiologia convencional i en el TAC. S'han recuperat els nivells de satisfacció del 2010, passant del 35,9% de l'anterior enquesta, al 61,5% actual, però de cara als propers sondejos l'objectiu és el d'arribar al nivell d'excel·lència en aquest punt. La identificació dels professionals es treballarà com un element més dintre de la Seguretat del Pacient a través del projecte "identificació positiva".
Milloren respecte de l'última enquesta les valoracions en els camps del temps d'espera de la prova, que segons l'aparell se situa entre el 80 i el 90% de satisfacció; la puntualitat de realització de la prova, amb un 95,6% respecte del 90,5% anterior, i la informació sobre la prova, que se situa en el 97,8% davant el 92,4% anterior. La resta de punts es mantenen per sobre del nivell d'excel·lència.
Des de l'any 2009, el Servei de DPI realitza dues enquestes de satisfacció anuals en el marc dels requeriments del Certificat de Qualitat ISO 9001:2008 de sistemes de gestió.