La FHES incorpora enquestes de satisfacció per SMS als pacients que s’han realitzat una intervenció quirúrgica ambulatòria

Els pacients intervinguts podran valorar el servei rebut per mitjà d’una enquesta que rebran per SMS 48 hores després de la intervenció.

Des d'aquesta setmana, la Fundació Hospital de l'Esperit Sant (FHES) ha posat en marxa enquestes de satisfacció per conèixer l'opinió sobre l'experiència dels pacients que han estat intervinguts quirúrgicament. Mitjançant un SMS que els usuaris rebran 48 hores després de l'alta, podran accedir a una enquesta digital des del seu telèfon i respondre a un seguit de preguntes molt curtes i visuals.

D'aquesta manera, se substituirà el pedestal situat a la sala d'espera de l'àrea quirúrgica per aquesta nova enquesta digital. Les preguntes han estat dissenyades per la Unitat d'Atenció a l'Usuari a partir de les enquestes PLAENSA, que el CatSalut realitza periòdicament.

Aquesta iniciativa se suma a les enquestes ja actives en el Servei d'Urgències, també via SMS i als àmbits d'Hospitalització i Diagnòstic per la Imatge, que es recullen mitjançant un pedestal.

Conèixer l'opinió, preferències i grau de satisfacció dels usuaris ajuda l'Hospital a adaptar-se millor a les necessitats i expectatives de les persones que até. A més de mesurar el grau de satisfacció, aquestes enquestes permeten identificar oportunitats de millora.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter

Una pacient realitzant l'enquesta
Bloc Quirúrgic de la FHES