L’Hospital participa a la VIII Jornada d’Hospitals Promotors de la Salut

Avui, 7 de novembre, l'Hospital de l'Esperit Sant ha participat a la VIII Jornada d'Hospitals Promotors de la Salut, que s'ha celebrat a l'Hospital del Mar sota el títol "Promoció de la Salut: teixint benestar emocional".

La trobada, organitzada per la Xarxa Catalana d'Hospitals Promotors de la Salut (HPH Catalunya), ha reunit professionals de diferents centres per compartir experiències i bones pràctiques orientades a millorar la salut i el benestar tant de pacients com de professionals.

La Fundació Hospital de l'Esperit Sant forma part de la Xarxa des de fa anys, amb el seu programa FHES Salut, que impulsa iniciatives per promoure hàbits saludables i entorns hospitalaris més sostenibles i saludables.

En aquesta edició, la directora d'Infermeria, M. Àngels Fernández, ha dinamitzat una de les taules rodones dedicades a les bones pràctiques en promoció de la salut orientades als professionals.

A més, la infermera Isabel Martínez ha presentat un dels projectes del Pla d'Humanització de l'Hospital, centrat a millorar el descans nocturn dels pacients durant l'ingrés hospitalari.

Compartir a Facebook Compartir a Twitter

La infermera Isabel Martínez presentant un dels projectes del Pla d'Humanització de l'Hospital
Professionals de la FHES
La directora d'Infermeria, M. Àngels Fernández, moderant una de les taules rodones