Suggeriments, agraïments i reclamacions
La Unitat d'Atenció a l'Usuari atendrà els vostres suggeriments i agraïments, que tindrem en compte per millorar la qualitat dels nostres serveis. El personal de la Unitat també us atendrà en cas que vulgueu presentar una reclamació. Tan aviat com haguem rebut el vostre escrit, us contactarem per donar-vos resposta al tema plantejat.
Teniu diverses maneres de fer-nos arribar la vostra opinió:
- Personalment
Us podeu adreçar a la Unitat d'Atenció a l'Usuari de 10h a 13h i de 16 a 17h de dilluns a dijous, i els divendres de 10h a 14h (excepte festius). La Unitat es troba a la Planta 0, al costat del taulell d'Admissions. - Per telèfon
En el mateix horari, podeu trucar al 93 567 75 63. - Correu electrònic o postal
atenciousuari(ELIMINAR)@fhes.cat
Unitat d'Atenció a l'Usuari - Fundació Hospital de l'Esperit Sant. Avda. Mossèn Pons i Rabadà, s/n. 08923 Santa Coloma de Gramenet. - Fulls de suggeriments/agraïments
Trobareu bústies amb Fulls de suggeriments/agraïments a la Planta 0, al Soterrani 1 i al Servei d'Urgències. També teniu al vostre abast Fulls oficials de reclamacions al taulell d'Informació del vestíbul de la Planta 0 i a la Recepció del Servei d'Urgències. - Formulari de contacte